praca sekretarka Chorzów, praca asystent Chorzów, praca asystentka Chorzów
Kompleksowa obsługa sekretariatu i biura,
Przyjmowanie gości i obsługa spotkań,
Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami i dostawcami,
Realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd oraz wsparcie pracowników w sprawach administracyjnych,
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, nadawanie przesyłek i ich ewidencjonowanie,
Wsparcie w sprawach kadrowych i finansowych (współpraca z księgowym).
Wymagania
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie na podobnym stanowisku wymagającym prezencji, dbałości o porządek w dokumentach i współpracy z zarządem,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w rozmowach i piśmie,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Odpowiedzialność, zaangażowanie i skrupulatność,
Samodzielność w wykonywaniu obowiązków i wykazywanie własnej inicjatywy w porządkowaniu spraw,
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu,
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
Pozytywne nastawienie, energia i chęć do pracy.
Oferujemy
Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
Pracę w nowoczesnym biurze,
Możliwość korzystania z siłowni w budynku,
Pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole,
Pozytywną atmosferę pracy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj