Oferta archiwalna

Asystent/ka Biura Zarządu

Oferta archiwalna

4 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


asystent Chorzów, asystentka Chorzów, pracownik biurowy Chorzów, Chorzów

  • prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych,
  • przygotowywanie danych, zestawień i statystyk,
  • wsparcie
    Zarządu w przygotowaniu prezentacji, szkoleń, działań marketingowych,
    spotkań zewnętrznych i cyklicznych spotkań podsumowujących realizacje
    zadań,
  • dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,
  • koordynowanie kalendarza spotkań Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań),
  • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych,
  • koordynacja terminów wynikających z umów,
  • kontakty z administratorami sieci komputerowej, telefonicznej, internetowej, itp. zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału,
  • prowadzenie dodatkowych projektów na zlecenie Zarządu,
  • profesjonalna obsługa Klienta.


Wymagania

biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point),
wykształcenie wyższe,
wysoka kultura osobista,
umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów,
skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale,
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów,
zaangażowanie i samodzielność,
mile widziane doświadczenie w branży finansowej,
dyspozycyjność poniedziałek – piątek, w godzinach 9-17.


Oferujemy

stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie z kapitałem polskim,
bardzo dobre warunki pracy,
możliwość rozwoju zawodowego,
miłą atmosferę pracy w młodym zespole,
pakiet usług medycznych,
kartę multisport,
dodatkowe ubezpieczenie grupowe.


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.03.11, wyświetleń: 858

nr ogłoszenia: 2037