manager Chorzów, asystent Chorzów, obsługa klienta Chorzów
Monitorowanie jakości danych wprowadzanych do systemu,
Kontrola wprowadzanych danych pod względem procesów i procedur,
Udział w rozliczaniu systemów prowizyjnych klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
Udział w przygotowaniu rekomendacji na bazie danych ex post i ex ante,
Wdrażanie działań zaradczych w przypadku odchyleń,
Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i organizacji,
Aktualizacja danych w systemach.
Wymagania
Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym (korzystanie z formuł i tabel przestawnych),
Otwartość na naukę nowych procesów i systemów służących do wsparcia sprzedaży i realizacji zamówień,
Umiejętność szczegółowej analizy dużych zbiorów liczb,
Dobra organizacja pracy własnej,
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Znajomość MS Access będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
Niekorporacyjną kulturę pracy,
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole,
Możliwość rozwoju swoich kompetencji poprzez udział w szkoleniach,
Kafeteryjny system benefitów pozapłacowych (w tym Multisport, opieka medyczna),
Pracę w atrakcyjnej lokalizacji
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon.
Klauzule informacyjne
Aplikuj